FAQ

1. Μπορώ να αναζητήσω αποστολές χωρίς να εγγραφώ στο site;

Σωστά! Η αναζήτηση αποστολών είναι ελεύθερη για όλους! Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν κάποιες επιπλέον δυνατότητες σχετικά με τις αποστολές τους, όπως προσθήκη φιλικής ονομασίας για να τις αναγνωρίζετε εύκολα, ειδοποιήσεις σε email, στο site και με push notification* καθώς και πολλά άλλα. Δείτε τον πίνακα των λειτουργιών που παρέχονται στους εγγεγραμμένους χρήστες.
*Για την λήψη push notifications στο iOS ή Android κινητό σας, απαιτείται η εγκατάσταση του Pushover App (λεπτομέριες εδώ)

2. Υποστηρίζονται όλες οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier);

Υποστηρίζονται οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) καθώς και ξένες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Για την πλήρη λίστα των εταιρειών δείτε τον πίνακα με τις εταιρείες και τις πληροφορίες/λειτουργίες που αντιστοιχούν στην κάθε μία. Αν έχετε κάποια αποστολή από κάποια εταιρεία που δεν βρίσκεται στη λίστα, μπορείτε να μας ενημερώσετε και θα την προσθέσουμε άμεσα!

3. Τι να επιλέξω; Αυτόματα αναγνώριση courier ή χειροκίνητη επιλογή εταιρείας;

Στο 99% των αποστολών η αυτόματη αναγνώριση courier θα εντοπίσει την εταιρεία μόνο από τον αριθμό αποστολής που θα βάλετε. Καθώς όμως υπάρχουν περιπτώσεις που δύο εταιρείες χρησιμοποιούν τον ίδιο αριθμό αποστολής, τότε έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εσείς την εταιρεία που αφορά η αποστολή σας. Ειδικά αν σας εμφανίζονται λάθος αποτελέσματα με την αυτόματη αναγνώριση courier, δοκιμάστε να επαναλάβετε την αναζήτηση κάνοντας χειροκίνητα την επιλογή της εταιρείας. Αν και σε αυτή την περίπτωση δεν βγαίνουν τα σωστά αποτελέσματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να το ελέγξουμε άμεσα!

4. Γιατί ενώ βάζω το σωστό αριθμό αποστολής, δεν βγαίνουν αποτελέσματα;

Πολλές φορές οι αριθμοί αποστολής εκδίδονται πολύ πριν η εταιρεία παραλάβει το αντικείμενο με αποτέλεσμα να μην έχει εισαχθεί στο δίκτυο διακίνησής της όταν εσείς κάνετε την αναζήτηση. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να περάσουν μέχρι και 8 ώρες για να "σκαναριστεί" το αντικείμενο από την εταιρεία. Αν παρόλα αυτά εσείς έχετε κάνετε μια αναζήτηση και δεν σας έχει βγει αποτέλεσμα, κάνοντας την εγγραφή σας ή τη σύνδεσή σας στο λογαριασμό σας, θα μπορείτε να βλέπετε την αποστολή όταν αυτή "σκαναριστεί" πρώτη φορά από την εταιρεία. Αν συνεχίζετε να έχετε πρόβλημα με κάποια αποστολή, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε άμεσα!

5. Έκανα αναζήτηση για μια αποστολή και παρόλο που είμαι συνδεδεμένος στο λογαριασμό μου και έχω ενεργοποιημένες τις ειδοποιήσεις, δεν μου ήρθε ενημέρωση οτι η αποστολή παραδόθηκε. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Εφ' όσον μια αποστολή έχει ήδη παραδοθεί τη στιγμή που κάνετε την αναζήτηση, βλέπετε επι τόπου στα αποτελέσματα την αποστολή ως παραδομένη και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να σας έρθει και ειδοποίηση. Αν παρ' όλα αυτά μια αποστολή είναι σε οποιαδήποτε άλλη φάση, τότε θα σας έρθουν κανονικά οι ειδοποιήσεις όταν η αποστολή βρεθεί προς παράδοση και όταν παραδοθεί (εφ' όσον έχετε ενεργοποιήσει τις ρυθμίσεις αυτές).

6. Γιατί σε κάποιες αποστολές δεν εμφανίζεται ο χάρτης με την πορεία της αποστολής;

Ο λόγος είναι οτι ορισμένες εταιρείες δεν υποστηρίζουν πληροφορίες τοποθεσίας στα αποτελέσματά τους. Αυτό συνήθως συμβαίνει σε εταιρείες που παραδίδουν αυθημερόν ή point-to-point χωρίς να παρεμβάλεται κάποιο κέντρο διαλογής κλπ. Επίσης μπορεί να μην εμφανίζεται ο χάρτης όταν η αποστολή δεν έχει ακόμα "σκαναριστεί" στο δίκτυο διακίνησης της εταιρείας.

7. Γιατί σε κάποια σημεία αναφέρει "Δεν υποστηρίζεται" ή "Πληροφορία μη διαθέσιμη";

Δεν υποστηρίζουν όλες οι εταιρείες τα ίδια δεδομένα, με αποτέλεσμα σε κάποια αποτελέσματα να μην μπορούμε να αντλήσουμε τις αντίστοιχες πληροφορίες. Στα σημεία αυτά, αναφέρεται αυτό για να γνωρίζετε οτι δεν είναι ημιτελές το αποτέλεσμα, απλά η συγκεκριμένη εταιρεία δεν υποστηρίζει το δεδομένο αυτό. Εδώ μπορείτε να δείτε στον πίνακα των λειτουργιών που υποστηρίζει κάθε εταιρεία.

8. Γιατί διαφέρει ο "Μέσος όρος χρόνου παράδοσης εταιρείας" από το "Δείκτη καθυστερήσεων";

Στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης αποστολής ή στην σελίδα των αναλυτικών πληροφοριών μιας αποστολής αναφέρεται ο "Μέσος όρος χρόνου παράδοσης εταιρείας" που αντιστοιχεί στο μέσο όρο των ημερών που κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία για να παραδώσει μια αποστολή τη συγκεκριμένη περίοδο που διακινείται η αποστολή (+/- 1 εβδομάδα). Ο "Δείκτης καθυστερήσεων" που υπάρχει στην αρχική σελίδα αναφέρεται πάλι στο μέρο όρο των ημερών που κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία για να παραδώσει μια αποστολή αλλά αφορά άλλη χρονική περίοδο (π.χ. 1 μήνα, 3 μήνες κλπ).

9. Πόσο έγκυρη είναι η εκτίμηση χρόνου παράδοσης;

Εξαρτάται από την εταιρεία. Σε κάποιες εταιρείες μπορούμε να έχουμε πολύ καλή εκτίμηση γιατί δίνουν οι ίδιες μια τέτοια πληροφορία, ενώ σε κάποιες άλλες αρκούμαστε μόνο στους δικούς μας υπολογισμούς. Γι' αυτό το λόγο η συγκεκριμένη λειτουργία αναφέρεται οτι είναι σε δοκιμαστική φάση και καθώς πληθαίνουν οι αποστολές που παρακολουθούμε, τόσο θα γίνεται καλύτερο και το αποτέλεσμα.

10. Τι είναι το Apostoles Finder extension/add-on;

Είναι το browser extension του Apostoles που σας επιτρέπει να εντοπίζετε τους αριθμούς αποστολών σας (voucher, tracking, awb κλπ) από οποιοδήποτε σημείο αυτοί αναφέρονται (σελίδα παραγγελίας eshop, email επιβεβαίωσης αποστολής, σελίδα courier κλπ). Είναι διαθέσιμο για Google Chrome και Mozilla Firefox! Διαβάστε την αναλυτική παρουσίασή του.

11. Τι είναι το Pushover app και γιατί το χρειάζομαι για να λαμβάνω ειδοποιήσεις στο κινητό μου;

Το Pushover app είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται από πάρα πολλά sites για να μπορούν να στέλνουν push notifications στους χρήστες τους καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να λάβει κάποιος push notification στο κινητό/tablet του αν δεν έχει εγκαταστήσει κάποιο application για το λόγο αυτό. Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση της υπηρεσίας αυτής.

Επικοινωνήστε μαζί μας, αν δεν σας κάλυψε η απάντηση σε κάποια ερώτηση ή αν έχετε κάποια άλλη απορία.